Zadbaj o kręgosłup i ciało. Ćwicz każdego dnia!

0
132

Specjaliści są zgodni, powinniśmy ćwiczyć regularnie. Dzięki temu utrzymamy dobrą kondycję i będziemy czuli się zdrowsi. To szczególnie istotne jeśli prowadzimy siedzący tryb życia. Brak ruchu negatywnie wpływa na naszą wagę, tyjemy w tempie ekspresowym, ponadto cierpi nasz kręgosłup. Nieustanne siedzenie bardzo mocno go obciąża. Dlatego warto od czasu do czasu wstać zza biurka i trochę się pogimnastykować aby przeciwdziałać chorobom kręgosłupa takim jak na przykład lordoza.

Ćwiczenia pomagają dotlenić nasz organizm. Dzięki temu lepiej się czujemy, jesteśmy bardziej wydajni i kreatywni. Ruch sprawia, że w naszym mózgu wydzielają się endorfiny, często nazywane hormonami szczęścia.

Jak ćwiczyć gdy nie mamy czasu? Możemy wybrać się na szybki spacer. Wysiądźmy przystanek wcześniej gdy wracamy do domu po pracy czy szkole. Zamiast windy wybierajmy schody. Te pozornie drobne zmiany pozytywnie wpłyną na nasze zdrowie.

Możemy także ćwiczyć w domowym zaciszu. W sieci znajdziemy mnóstwo zestawów ćwiczeń zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych. Każdy znajdzie coś dla siebie.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ